• (Android/iOS) Scary Teacher 3D კოდები glitch გამძლეობა

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდები glitch გამძლეობა ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ეს თამაში კარგია, მაგრამ 2-დან 9-მდე თავები დაბლოკილია რეალურ ფულზე და მე ვაძლევ 2 ვარსკვლავს

    ასე რომ, მე უბრალოდ ხელახლა გადმოვტვირთავ თამაშს და ძალიან კარგი თამაშია, არასწორად არ გამიგოთ, მაგრამ ხანდახან ბევრი რეკლამა ჩნდება და ის ხანდახან იჭედება, როცა ცოტა შეფერხდება, ასე რომ, ის იქნება ზუსტად იქ, სადაც მე მივდივარ. ასევე არ მომწონს ეპიზოდებში გადახდის აუცილებლობა, მათზე თამაში ყოველთვის უბრალოდ სახალისოა! (მაინც ძალიან კარგი თამაშია)

    ეს იყო საერთო ჯამში საკმაოდ კარგი თამაში, მაგრამ მიზეზი იმისა, რომ ის არ არის 5 ვარსკვლავი არის ის, რომ მე ვიყიდე თავი მეორე და ძირითადად ჩემი ფულის მოტყუება მოხდა, რადგან მან არ განბლოკა თავი 2 მას შემდეგ, რაც მე ვიყიდე. :/

    ეს თამაში სახალისო იყო, ვგრძნობ, რომ ყველა დონის დასრულება მინდა. მომწონს ხალხის ხუმრობა და თამაშებში. მე მიყვარს ეს თამაში. ცოტა საშინელია მას შემდეგ, რაც ის შეამჩნევს შენს სახლში. რაც არ მომწონს ამ თამაშში არის ის, რომ ყოველთვის არის დამატებები. მაგრამ მე ვფიქრობ, რომ ის ასევე სასაცილოა. ისე, როგორც ის გდევნის. ყოველთვის სასაცილოა. როცა ის მამჩნევს, გარეთ გავრბივარ და ჭიშკარს ვკეტავ. მე ვაძლევ ამ თამაშს 10-ს, რადგან ის სასაცილო და საშინელია.

    კარგი გრაფიკა და მე მიყვარს მოჭრილი სენები, მაგრამ მასწავლებელი ძალიან სწრაფად მოძრაობს და სახლი იმდენად დიდია, რომ ჩემს ერთ-ერთ დონეს ვერ დავამარცხებ, რადგან ვერ ვიპოვე სად არის ის, რაც უნდა გავანადგურო. თამაშმა უნდა დააფიქსიროს მინიშნებები იმ წერტილამდე, სადაც მე შემიძლია ვიპოვო რამე, ან ბილიკი, რომელსაც მივყვები. ასევე ძალიან ბევრი დამატებები


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :